Dezvoltat în cadrul unei noi unități de business Dacia-Lada, compania speră ca acesta să fie viitorul model reprezentativ al gamei.
Sub numele Bigster, Dacia prezintă conceptul unui model SUV de 4,6 metri lungime, despre care spune că va fi robust, spațios și “adaptat pentru escapadele în aer liber”.
Acest SUV prefigurează soluția propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la prețul unui model din segmentul inferior.
„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi” a declarat Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia.
În comunicatul Renault se mai arată că “Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de a face cu un SUV autentic, opțiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecțiile laterale.”
Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative și hibride, iar compania sugerează că mașina-concept prezentată azi a este “un viitor model reprezentativ al gamei Dacia”. Compania speră ca viitorul model să aibă vânzări comparabile cu Duster.
Noua unitate de business Dacia-Lada a fost achiziționată de Renault în 2017, fiind responsabilă de dezvoltarea modelului Bigster, dar și a unei noi game de modele Dacia.
Acest SUV prefigurează soluția propusă de Dacia pentru un vehicul de segment C accesibil la prețul unui model din segmentul inferior.
„Conceptul Dacia Bigster exprimă viitoarea evoluție a mărcii. Este un vehicul care oferă ceea ce este esențial, evocând spiritul de aventură și aducând în plus o tușă „cool”. Bigster este dovada faptului că un vehicul accesibil poate fi și atractiv. Noi, cei de la Dacia, credem acest lucru iar dovada este conceptul prezentat azi” a declarat Alejandro Mesonero-Romanos, Director de Design Dacia.
În comunicatul Renault se mai arată că “Bigster nu încorporează artificii de design, precum elementele cromate sau ornamentele cu aspect de aluminiu. Avem de a face cu un SUV autentic, opțiunea asumată în acest caz fiind cea a utilizării de piese din material plastic reciclat pentru toate protecțiile laterale.”
Conceptul Bigster poate fi echipat cu motorizări alternative și hibride, iar compania sugerează că mașina-concept prezentată azi a este “un viitor model reprezentativ al gamei Dacia”. Compania speră ca viitorul model să aibă vânzări comparabile cu Duster.
Noua unitate de business Dacia-Lada a fost achiziționată de Renault în 2017, fiind responsabilă de dezvoltarea modelului Bigster, dar și a unei noi game de modele Dacia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu